ДНЗ "Богуславський центр ПТО" розмішено у місті Богуслав Київської області не берегах чарівної колись річки Рось. Десь років дванадцять тому з річки провели водовідвід до м. Умань трубою діаметром 2,5 метри і річки майже не стало, тільки каміння нагадує ті місця, де раніше бурлила річка та водилася форель. В центрі навчається близко 400 осіб з молоді м.Богуслава та навколишніх районів Київської та Черкаської областей. Навчання забезпечують 37 майстрів в/н та 26 викладачів. Основні напрямки діяльності навчального закладу - підготовка кваліфікованих робітників за професіями:
- штукатур, лицювальник-плиточник, маляр;
- слюсар з ремонту автомобілів;
- муляр, столяр будівельний;
- електогазозварник, рихтувальник кузовів;
- кухар;
- адміністратор, оператор ком'ютерного набору.
Для вивчення педагогічної технології проектної роботи з використання ІКТ у навчально-виховному процесі участь у тренінгу прийняли 15 осіб з числа викладачів та майстрів в/н.
На початку своєї роботи слухачі заповнили "листя"-стікери зі своїми побажаннями, очікуваннями та сподіваннями від тренінгу і закріпили їх на "ДЕРЕВІ БАЖАНЬ".
Регіональний тренер програми Валентин Костенко ознайомив слухачів з програмою І нтел "Навчання для майбутнього" та розповів про зпгпльні вимоги до проектної роботи у системі ПТО України. Учасники тренінгу одержали підручники та диски з очним курсом третьої версії програми. Для подальшої роботи кожен з слухачів отримав дидактичні матеріали для самовдосконалення. Також були переглянуті приклади виконання портфоліо викладачами та майстрами в/н ПТНЗ та наповнення їх матеріалами з проектної роботи.
На початку втілення ініціативи фірмою "ІНТЕЛ" тренінги розглядалися як залучення викладачів і майстрів в/н до роботи з комп'ютером, але згодом це переросло у усвідомлену роботу з впровадження передової педагогічної технології.
Була звернута особлива увага на написання плану проекту, додержання навчальних стандпртів МОН України. Кожен проект формувався наступним чином: спочатку представлялася навчальна програма з предмету та тема, з якої буде виконуватися проект. Далі, відповідно з темою, кожен з учасників тренінгу розглянув можливість виконання проекту. Деякі викладачі та майстри в/н декілька разів змінювали направлення свого проекту поки не зупинялися на реальному проекті, який можливо було створити.
Дуже детально було розглянуті ключові, тематичні та змістовні запитання, які використовуються у проекті. Для цього учасники тренінгу були розбиті на 4 підгрупи і отримали завдання розложити отримані листки з запитаннями до потрібної чарунки на плакатах "Формування ключових, тематичних і змістовних запитань". Всі дружно накинулися на виконання поставлених завдань і незабаром ці завдвння були виконані. Після виконання цього завдвння учасники тренінгу помінялися місціми і намагалися знайти помилки у колег. Для вдосконалення навичок з формування запитань висого мислення було переглянуто презентацію "К.Т.З" на цю тему.
Кожен учасник тренінгу розпочав свою роботу з формування власного портфоліо проекту та наповнення плану проекту.
Багато запитань викливало формулювання назви проекту та опису проекту. Багато поту вийшло у слухачів з формулюванням власних ключових, тематичних та змістовних запитань, але за допомогою тренера програми Віктора Парубця їх було вирішено у стислі терміни.
Для створення портфоліо проекту та його наповнення було застосовано операційну систему фірми "Microsoft" Windows XP, офісний пакет MS Office 2003 і програми, які входять до цього пакету: MS Word, MS Exel, MS Publisher. Для роботи у всесвітній сережі Інтернет було застосовано послугу фірми "Укртелеком" - "ОГО-екстра" зі швидкістю 24 Мбіт/с.
Конфігурація комп'ютерного заліза включала в себе системний блок з процесором Інтел Celeron-D 3,06 MHz, RAM 512 Kb, HDD 80 Gb та рідиннокристалевий дісплей фірми "Acer". У якості проеційного обладнання було представлено медіапроектор фірми 'Epson' - Epson EMP-83. Для фотосесії застосовувся цифровий фотоапарат фірми "Canon" - Canon PowerShot A470 з роздільною здатністю 7,1 Megapixels.
Намагаємося працювати добре
ВідповістиВидалити