вівторок, 12 червня 2012 р.

Працюємо як учні!

Другий день тренінгу відзначився подією на яку не кожен сподівався, що вона трапиться у житті. Всі учасники семінару стали на один день учнями. Декілька годин тривав пошук інформації до проекту у Всесвітній мережі Інтернет. Були розглятуті питання дотримання авторського права при використанні ресурсів. Посилання на знайдені ресурси заносилися до відповідної форми проекту.

 Валентин Костенко  розповів присутнім про основні вимоги до учнівської презентації та її складових  частин. Рекомендовано було визначити в учнівській презентації вісім слайдів. Перший слайд - титульний, на ньому ми записуємо назву проекту та ім'я тих учнів, які над нею працювали. Звичайно, це обдаровані учні, вони присутні у кожній ланці і виконують роль координаторів проекту відповідної ланки.
Другий слайд  окреслює загальну проблему, яка виражена через ключове запитання. До ключового запитання треба придумати гіпотезу з точки зору учня (відповідно його віку). У третьому, четвертому та п'ятому слайді розкриваються тематичні запитання, які слугують напрямками дослідження для різних ланок учнів. Після того, як проведено дослідження, то результати заносяться до шостого слайду у вигляді діаграми, графіка, порівняльної таблиці тощо. У восьмому слайді учні роблять висновок про виконану роботу і цей висновок повинен відвовідати ключовому запитанню.  І останній слайд слугує для запису у нього використаних інформаційних джерел. Присутні розпочали роботу над учнівською презентацією. Одразу виникло багато проблем. Не всі одразу зрозуміли, що кожній ланці відведено тільки один слайд з того тематичного запитання, яке вони досліджували. Потім робота потроху налаштувалася і після обіду учасники семінару всигли зробити  учнівську презентацію.

1 коментар: