четвер, 14 червня 2012 р.

Як стати сучасним вчителем?

Після декількох днів знаходження у шкурі "учня", слухачам було запропоновано скласти форми оцінювання власних проектів "учнів" і занести їх до відповідних папок портфоліо. Тут виявилося, що не всі учасники тренінгу у змозі оцінити те, що вони понаробляли в учнівських прикладах, але завдяки допоги тренерів, це було подолано. Дуже докладно було розглянуто питання створення дидактичних та методичних матеріалів проекту.


Актуальним є додержання законів про авторське право, на що і було наголошено при створенні власних  матеріалів. Тому у своїх роботах слухачам було рекомендовано робити обов'язкове посилання на інформаційне джерело.
У другій половині дня активно приступили до створення вчилельскої презентації проекту. Було наголошено, що вчительська презентація, це той обов'язковий мультимедійний засіб, за допомогою якого викладача або майстер в/н розкриває суть проекту учням і задає тон у подальшій самостійній роботі учнів. Якщо у викладача під рукою нема комп'ютера, то рекомендовано було виготовити буклети-флаєри, які теж розкривають суть проекту. Звертаю увагу на те, що малюнки і фото у цих роботах повинні обов'язково бути конкретні, стосуватися тексту.

1 коментар: