
У передостанній день навчального тижня була проведена індивідуальна робота з кожним учасником тренінгу. Переглянуто кожне протфоліо, висказані критичні зауваження та визначено термін для усунення недоробок. Індивідуальна робота забирає багато часу і це потрібно враховувати кожен раз, коли проводиш тренінг. Як показує мій досвід, без ретельної індивідуальної роботи коефіцієнт корисної дії від тренінгу буде дуже низький. і не принесе навчальному закладу у подальшому багато користі.
Якщо ти погано навчив учня і потім твій учень вчить , "не дай бог", когось ще, то помилки виростають у геометричній прогресії.Типічні помилки, які допускали учасники тренінгу можна кваліфікувати за кількома факторами:
1) не до кінці продумана діяльність учня у створені "табуретки";
2) малюнки не відповідають змісту роботи;
3) у окремих слухачів не видно напрямку дослідження ланки;
4) не зовсім вдалі, з моєї точки зору, тематичні запитання;5) багато пунктуаційних помилок;
6) слабе використання змісту Державних стандартів освіти;
7) слабка уява.
Після проведеної індивідуальної роботи з кожним учасником теренінгу вдалося домогтися виконання робіт на більш належному рівні, чим всі були задоволені.


Немає коментарів:
Дописати коментар